tisdag 3 september 2013

O R D

Alla tre sommarmånaderna har passerat och jag har loggat in på mitt öppna skrivarforum en gång. Nu ville jag igen. Det har kanske med september att göra. Hösten är jag. Jag kommer bättre till uttryck under hösten. Nu har jag suttit här och tittat på markören som hoppar som en pulsmätare på skärmen flera minuter... uttryck, intryck, orden, vad, hur... jag kommer ingen vart ikväll. Det flödar inte. Jag loggar ut och stänger. Duschar och dricker något varmt istället. En annan stund i höst. En annan dag. Orden har flödat idag ändå. Vi har läst, Lille och jag. Jag vill gärna att mina barn ska känna och vilja använda orden. Hur fint det kan bli, hur de alltid hjälper och styrker.

Ser - det blev flera ord av idag. Vredet lossnade lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar