måndag 25 juni 2012

Sommarkväll, go´natt!

Sommarregnet faller. Och faller. Synd. Det kunde ha varit så härliga dagar och kvällar nu, junisommar som det är. Men jag tror, jag tror på sommaren... vi får ljuset!

Om sommaren. Det finns många idylliska ställen att besöka i denna tid. I torsdags var det Huseby bruk. Naturupplevelse, vackra hus, historia och hantverk på en gång. Fint när man kan göra meningsfulla stopp längs vägen till ett mål. Extra fint att finna oväntade pärlor. Jag har varit på Huseby förr men se det hade inte sambon. Och inte har jag köpt en sån gunghäst någonannanstans. Så fin att jag vill visa en bild. En annan dag. Det är något med gunghästar... något speciellt som inte riktigt låter sig förklaras. Något märkvärdigt.

Sommarkväll, go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar