fredag 30 mars 2012

Fjädrarnas tid

Grrrr idag är jag trött på mig själv. Trött på min röst och mitt dåliga tålamod. Har känt mig tjatig och gnatig hela dagen. Jag vill inte va så men vissa dagar är det precis som om det bara blir. Så är det kväll och jag tänker att imorgon ska jag ta nya, energifulla, glada lördagstag. Ja det ska jag!

Strax är påsken här och redan har många pyntat med fjädrar i sina träd. Jag har låtit mig inspireras och av de avklippta kvistarna från äppelträdet har jag snott ihop en stor krans. Imorgon hoppas jag få denna klädd med fjädrar. Mitt största spörsmål i denna stund är om jag ska blanda fjädrar i olika färger eller hålla mig till en.... Skönt med sådana trivialiteter. Veckans bästa stund är inne - Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att höra att det inte bara är jag som är sådär tjatig och gnatig ibland.
    Kram kram
    /Anna

    SvaraRadera