onsdag 4 april 2012

Brukar du läsa min blogg?

Då kanske du kommer att undra varför jag (förmodligen) gör ett litet uppehåll. Vi byter bredbandsleverantör och det är just nu glapp mellan den gamla och nya leverantören. Men snälla sluta inte kolla in, jag lovar att skriva så fort möjlighet ges! Jag vill passa på att skriva att jag är så glad för de läsare jag har. Tack för ni läser, det är roligt att se.

Jag kommer att skriva om och reflektera vidare över både det ena och det andra och det har blivit en riktigt rolig vana att logga in på bloggen och skriva några rader. Jag vill gärna fortsatta men nu kan det som skrivit ovan bli lite tunnsått mellan inläggen under ca en och en halv vecka.

Vad är det för skillnad på muffins och cup cakes? Jag ska kåsera härom i nästkommande inlägg. Vill du läsa? Hoppas det! På återseende! G L A D  P Å S K ! ! !

2 kommentarer:

  1. ja, jag brukar läsa. Blir både glad, på gott humör och ibland lite rörd! Minns hur det var att vara mitt upp i livet med de små runt sig!
    L

    SvaraRadera
  2. jag brukar ju oxå läsa. Ha det så skönt. kram /Anna

    SvaraRadera