onsdag 30 november 2011

Drömkalendern!

Såg ni "Sommarpratarna" igårkväll? Det var mycket bra! Medverkande denna gång var Andreas Lundstedt, Margareta Strömstedt, Malin S (förlorade man och två barn i tsunamin, Clara Lidström samt Brolle. De förde ett mestadels allvarligt samtal men det var intressant och känslosamt. Brolle med den vackra rösten sjöng en Elvisbit. Var och en bidrog dem till stämningen som förmedlades genom rutan. Gillar programmet precis som "Så mycket bättre", vilket jag tidigare skrivit om. Det är två program som har mycket gemensamt - intressant dynamik uppstår ofta i möten mellan människor.

Imorgon är det premiär.... 24 små paket väntar på min lille fina förstfödde (kallar honom så här på bloggen). Det är vardagslyx för en fyraåring! Han fick titta på den igårkväll och gissa om han blev lycklig? Kanske en dröm även för mig.... Nu förverkligar jag den åt honom och det är lika roligt det kan jag säga.
Nu ska jag gå och titta lite på TV igen. Jag som skrev att jag kunde leva utan... Kanske inte utan ändå?

1 kommentar:

  1. Jag förstår hans lycka och vilken iver han måste haft! Beundrar dig att du engegerat dig så, min ork till detta finns inte, men sen har jag ju 2 oxå.

    Har sett Sommarpratarna nån gång. Så mycket bättre är BRA! Jag får helt andra bilder av artisternas personligheter, alltid till det mer positiva. Härligt!
    Kram Cec

    SvaraRadera